ננו תנ"ך | תכשיטי ננו | תליון ננו | שרשרת ננו תנ"ך 


בעולם שבו הטכנולוגיה מצמצמת את הגדול לקטן, מוצר אחד בולט במיוחד תכשיטי ננו תנ"ך שביכולתם לשאת על גבם את המורשת העצומה של עם ישראל: הננו תנ"ך מאפשר לכל אחד לשאת את כל 24 ספרי התנ"ך, מבראשית ועד דברי הימים, על לוח ליבו, וזאת בזכות טכנולוגיית חריטה ננו ייחודית אשר נמצאת בכל שרשרת ננו תנ"ך.
הגשר בין העתיק לחדש נבנה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. בסילבר ג'לרי / מורנו, אנו גאים להציג את תכשיטי הננו תנ"ך - יצירה מהפכנית המשלבת את עוצמת המסורת היהודית עם חדשנות טכנולוגית בלתי נראית. תהליך הייצור המתקדם של הננו תנ"ך , הכולל שבעה שלבים שונים, מאפשר לנו להטביע את כל ספרי התנ"ך על שבב סיליקון זעיר שאנחנו קוראים לו ננו ת"נך, ולהעניק לכם את האפשרות לשאת את כל התנ"ך על ליבכם
----------------------------------------------------


*(עצירה קטנה להסבר טכני על תהליך היצור של הננו תנ"ך) המדגיש את החדשנות והמשמעות מאחורי יצירת ננו תנ"ך ותכשיט הננו בייבל ומתאר את תהליך היצור המורכב והמדויק.
הננו תנ"ך, המכונה גם ננו בייבל, או תכשיטי ננו הוא פרי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המאפשרת חריטת טקסט עתיק ומקודש על שבב זעיר. תהליך היצור מסובך ומדויק וכולל מספר שלבים:
תכנון והכנה: התחלה, מתבצעת תכנית מדויקת של הטקסט שיחרט על הננו תנ"ך . כל אחת מ-1.2 מיליון האותיות של התנ"ך מתוכננת לפרטים הקטנים ביותר.
חשיפה לקרינה אולטרה סגולה: שבב הסיליקון עצמו מוכנס למכונה מיוחדת החושפת אותו לקרינה אולטרה סגולה. הקרינה יוצרת את התבנית הראשונית לחריטה.
מטאליזציה: שלב זה כולל הוספת שכבת מתכת דקה מאוד על פני השבב, מה שיאפשר לאותיות להיות מוקרנות בבירור תחת מיקרוסקופ.
חריטה מדויקת: באמצעות טכנולוגיה ייחודית ובלעדית, הטקסט נחרט על השבב. בעצם הננו תנ"ך שאנחנו מקבלים כל אות ואות נחרטת בדיוק רב ובקנה מידה מיניאטורי.
בדיקה ואיכות: כל שבב של ננו ת"ך עובר בדיקה מדוקדקת לוודא שהחריטה נעשתה באופן מושלם וכי כל האותיות קריאות וברורות.
חיתוך ליהלומים: על פני "צלחת" הסיליקון, אלפי יחידות של תנ"ך ממוזער מחכים להפרדה. מסור חיתוך ליהלומים משמש לפרידה הדקיקה של כל שבב ליחידתו.
הרכבה ושיווק: לבסוף, השבבים המוכנים מורכבים בתוך תכשיטים או מוצרים אחרים לשיווק. ונקראים תכשיט ננו תנ"ך / תכשיט בייבל .
השימוש בטכניקות ננו המהפכניות מאפשר להקטין את התנ"ך הקדוש לגודל כה זעיר, תוך שמירה על כל המילים והמשמעות שלו. התהליך הזה לא רק מדגים את הקדמת הטכנולוגיה אלא גם את החיבור העמוק שלנו למורשת ולתרבות
-------------------------------------------------------------


הננו תנ"ך שלנו הוא רק חלק מהסיפור המופלאה שבסופו יוצר תכשיט ננו בייבל. ואם אנחנו בטכנולוגיה מתקדמת אז תכשיטינו, מיוצרים בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות כמו מדפסות תלת מימד וחיתוכי לייזר, מציעים עיצובים מיוחדים וחדשניים. הקולקציות שלנו, שחלקן עדיין מיוצרות בעבודת יד מקצועית ומדוקדקת, מבטאות את השילוב המופלא בין מסורת לחדשנות, בין העבר העתיק לעתיד המבטיח.
אנו מציעים מגוון עיצובים שכל אחד מהם מדבר אל ליבו של הלקוח. התכשיטים שלנו נועדו להעניק משמעות, לשאת סיפור ולהביא יופי אל חייכם. מתכשיטים המכילים את כל ספרי התורה, דרך תכשיטים המשדרים סמליות עמוקה, ועד לעיצובים מודרניים שמתאימים לכל אירוע או הופעה.
אנו מחויבים לאיכות ולמקוריות. כל תכשיט שלנו מיוצר בישראל, מהנדסים וטכנאים ישראלים מקצועיים שפיתחו ויישמו את הטכנולוגיה הננו. אנו גאים במוצרים שלנו, שהם לא רק תכשיט, אלא חלק מהזהות והמורשת של כל אחד
הצטרפו אלינו לחוויה של יופי, מסורת וחדשנות. בסילבר ג'לרי / מורנו, כל תכשיט הוא מסע, ואנחנו כאן ללוות אתכם בכל צעד ושעל.