תכשיטים בחריטה אישית - שרשראות ותליונים

תכשיטים הפכו לחלק קבוע מהמראה החיצוני שלנו ומאיך שאנחנו נראים. יש כאלה שעונדים באופן יומיומי שרשראות, כאלה שבוחרים בטבעות וכאלה שמעדיפים צמידים. השימוש הנרחב בתכשיטים גורם להם להיות מתנה מושלמת לכל מאורע: ימי הולדת, חגים, ימי נישואין ועוד.

אחד התכשיטים הכי מרגשים שאפשר להעניק באופן אישי לאדם קרוב אלינו שאנו אוהבים הוא שרשרת עם חריטה אישית. אז אם אתם רוצים לשמוע על העיצובים השונים שקיימים, מה מומלץ לחרוט ואיך כל התהליך הזה מתרחש- קראו את המאמר פה לפניכם.

שרשרת שם לב בחריטה אישית

זהו אחד העיצובים הקלאסיים ביותר לשרשרת עם חריטה אישית. מדובר בשרשרת עם תליון בצורת לב שעליו ניתן לחרוט את השם של מקבל המתנה, כך שהוא יוכל לענוד שרשרת עם שמו ביומיום. מתנה מסוג זה היא מרגשת מאוד כי מקבל המתנה יידע שהשקיעו בו מחשבה ומאמץ ובכך ייצרו מתנה ייחודית שאין כמוה לאף אחד אחר.

חוץ מהשם של מקבל המתנה עצמו ניתן לחרוט על שרשרת לב את שמות הילדים או בן/בת הזוג. בדרך זו הם ילוו אותם במהלך היום שלהם, לאן שהם לא יילכו, וזאת מחווה מרגשת ומשמעותית ביותר.

ניתן לחרוט בשפה העברית או בשפה האנגלית. יש מספר פונטים שאפשר לבחור ביניהם- פונטים של כתב יד ופונטים של דפוס. כך תוכלו להתאים באופן אישי את החריטה למקבל המתנה.

שרשרת לזוג בחריטה אישית

להעניק שרשרת לזוג בחריטה אישית היא מהמתנות הכי רומנטיות שניתן לתת. על שרשרת זו ניתן לחרוט את האותיות הראשונות בשם של כל אחד מבני הזוג, והחיבור ביניהם יסמל את האהבה האינסופית שקיימת ביניהם והעתיד אותו הם הולכים להמשיך לחלוק יחדיו. שני בני הזוג יכולים לענוד שרשרת זהה, כך שגם אם הם רחוקים אחד מהשני כלפי חוץ- כלפי פנים הם עדיין קרובים. מתנה זו מתאימה ליום האהבה, לימי נישואין ולכל תאריך חשוב בחיי הזוג.

שרשרת לילדים בחריטה אישית

גם ילדים וילדות אוהבים שרשראות בחריטה אישית. שרשראות כאלה גורמות להם להתחבר יותר לעצמם ולפתח את הייחודית והיצירתיות שלהם. לשרשראות אלה יש גם שימוש פרקטי- ביום הראשון בבית הספר, בקייטנה או בחוג הם לא יצטרכו להציג את עצמם כל הזמן- אלא תהיה להם שרשרת שתחסוך להם את זה.

רעיונות לחריטות

חוץ משמות, יש דברים נוספים שאפשר לחרוט על תכשיטים שייצרו לכם מתנה מקורית, מרגשת וייחודית. ניתן לחרוט מילות מוטיבציה שיזכירו לעונד השרשרת איזה דברים חשובים באמת: מילים כמו "אהבה", "משפחה", "שלווה" ועוד. אפשר לבחור גם לחרוט מילות סגולה שילוו אותם, כגון: "הצלחה", "פרנסה", "יציבות" וכדומה.

חוץ מאלה, ניתן גם לחשוב על משפטים קצרים לחרוט בצד הפנימי של התליונים השונים. אם זה משפט אהבה ושמו של מעניק המתנה, אם זה ציטוט מהתנ"ך, מספר או משיר שאוהבים- כל דבר יכול להתאים כחריטה אישית על תכשיטים. ניתן לחרוט גם בעברית וגם באנגלית.

שרשרת עם חריטה - מהבחירה עד המשלוח

רוצים לבצע חריטה אישית על שרשרת? צרו קשר עם החנות שלנו סילבר תכשיטים, ונעזור לכם. קודם כל אתם צריכים לבחור את השרשרת הרצויה מבין הקטלוג המוצע. לאחר מכן יש לבחור את השפה והפונט של החריטה. לאחר שהזנתם את המילה או המשפט שברצונכם לחרוט הפרטים יישלחו לאנשי מקצוע שיחרטו על השרשרת שלכם באופן מדויק ואסתטי. לאחר מכן תקבלו את השרשרת עם החריטה במארז מהודר במשלוח עד לביתכם. בלשב זה תוכלו לראות את התוצאה הסופית ולשמוח על כך שבחרתם להעניק מתנה מיוחדת זו!

השאר תגובה