תכשיטי מיסטיקה- תכשיטים שהם מעבר ל"רק" תכשיטים

רוב האנשים משתמשים בתכשיטים בכדי לשדרג את המראה החיצוני שלהם, אבל באנו לספר לכם שזהו לא השימוש היחיד.

כיום קיימים תכשיטי מיסטיקה בעלי עוצמות ומשמעויות רבות ומגוונות שיכולות לעזור ולהשפיע לטובה על חייכם או על חיי היקרים לכם ביותר. במאמר זה נסקור את סוגי התכשיטים השונים ונסביר מה עומד מאחרי כל אחד- כך שתוכלו לבחור את התכשיט שמתאים לכם ביותר!

תליון פרח החיים

פרח החיים הוא סמל שקיים בתרבויות ודתות שונות.  מדובר בצורה גיאומטרית של עיגול שמכיל בתוכו שלושה עשר מעגלים ששזורים זה בזה.

סמל מקודש זה בעצם מייצג את מעגל הבריאה ומסמן את פרי החיים. המקור של המשמעות של צורה זו הוא שבעודנו מתבוננים על עצים ופרחים שצומחים אנו יכולים לראות עליהם את גלגל החיים - הם צומחים מזרעים באדמה, גדלים להיות עצים שמניבים פרי, כשמהפרי ניתן לשתול זרעים לעץ חדש. העץ יוצר בעצמו חיים חדשים, וזהו מעגל הבריאה שסמל פרח החיים מסמן.

מי שעונד תליון זה יזכה ליצירתיות, יכולת קבלת החלטות משמעותיות ושלווה והשלמה עם חייו.

שרשרת קשר טורוס

קשר טורוס למעשה מסמל את האינסוף. הוא נראה כאילו הוא מורכב משלושה מעגלים כשלמעשה מדובר בקו אחד בלבד שמתלפף ונסגר.

בגלל שאין לו סוף ואין לו התחלה הוא מסמל את המשכיות החיים, את אינסופיוות הרגשות והאמונה שלנו, ואת היקום הגדול והמרהיב בו אנו נמצאים.

ענידה של תכשיט זה עוזרת לפתור קשרים מסובכים, להבין דברים שאנו לא מצליחים להבין ולהגיע להרמוניה עם עצמנו, הסובבים אותנו ועם הקיום עצמו.

שרשרת עץ החיים

עץ החיים הוא סמל מהקבלה, שמייצג את 10 הספירות השונות: כתר, חסד, גבורה, נצח, חוכמה, בינה, גבורה, תפארת, מלכות ויסוד. עץ החיים מייצג את החיבור שבין האדם והאל. העונד אותו ייזכה להתפתחות הייחודיות שלו, בשלות לחתור לידע ולרבדים העמוקים והגבוהים ביותר של חיינו. מדובר בסמל שמאפשר התקדמות בהתפתחות האישית ובהתפתחות הרוחנית כאחד.

שרשרת עם תליון מרכבה קטן

המרכבה היא בעצם מגן דוד תלת מימדי, מה שמכפיל את העוצמה של הסמל למי שעונד אותו. שמונה הקודקודים של המרכבה מייצגים את האיזון של העולם, מלמעלה ועד למטה. מי שעונד אותו ייזכה לחיזוק של האיזון בין התחומים השונים בחייו, הרוחניים והגשמיים. מרכבות מעניקות כוח ומגנות מפני פגיעות וטלטלות שונות שעלולות להתרחש.

תכשיטי מיסטיקה נוספים

ניתן למצוא תכשיטים נוספים בעלי משמעויות עמוקות, רוחניות ומיסטיות. לדוגמא תכשיטים עם מנדלות- שמסמלות בתרבויות שונות איזון, השלמה וקבלה. שרשראות כאלה יעזרו לשמור על שלווה ולראות את העולם בפרופורציות.

יש גם תכשיטים עם זרע החיים- שישה מעגלים שנשזרים זה בזה ומייצרים מעגל שביעי ונוסף. זרע החיים מסמל את היקום כולו ושומר מפני עין הרע, מקדם פתיחות וסובלנות ומעודד פיריון ויצירתיות. זרע החיים גם ידוע בסגולות שלו בכל הקשור למערכות יחסים, זוגיות ותקשורת טובה ומקרבת. לכן זוהי מתנה אידיאלית בין בני זוג.

את כל התכשיטים הללו ניתן לרכוש לעצמכם או להעניק כמתנה לילדים, לבני הזוג או לחברים קרובים באתר שלנו סילבר תכשיטים. שרשראות אלה יכולות להתאים כמתנה משמעותית לימי הולדת, מסיבות אירוסין, ימי גיוס ועוד. בכל השרשראות יש גם אפשרות לחריטה אישית בגב התכשיט- בין אם זה שם מקבל המתנה או ברכה קטנה ומשמעותית שתעניק לשרשרת ערך רגשי נוסף. את השרשראות תקבלו במשלוח הביתה, כולל תעודת אחריות ואריזה יפה שתשמור על שלמות המוצרים.

השאר תגובה